Utgången som inte blev en utgång.

Tog ett bra tag för mig att bli klar för att gå till förfesten som jag var bjuden på. Pluggade till åtta och tog det sen lite lugnt innan jag gjorde mig iordning.

Kvällen skulle gå i nykterhetenstecken då jag fortfarande är apförkyld och satsar på att någon gång bli frisk.

Men jag kom iallafall iväg till förfesten tillslut och det var la sisådär att vara där. Några av mina favoritspexar vänner var där dock så det var kul att vara med dom lite. Men sen gick dom och jag visste inte riktigt va jag skulle göra.
Ja tänkte då gå till KUK (kåren) och jag gick dit utanför men visste inte om jag kände några där inne så ja ringde en vän. Han var kvar på sin förfest och jag fick komma dit om jag ville. Började gå runt lite där på campus och visste inte vad ja skulle göra men då träffade jag på en annan kompis som var påväg hem efter en grillning. Jag bestämde mig för att prata med henne och följa henne till dörren. Efter att det var gjort var jag frusen och började dra mig hemmåt. Var ändå inte så party sugen. Mer partysug när man är frisk. Hemma igen började näsan att rinna och sen ringde min kompis som bjöd in mig till den förfesten han var på och undra hur det gick för mig.
Jag medelade att jag inte alls var pepp på det nu och nu är det då sängen som gäller så natti.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Attans, inge skönt att vara förkyld...
Näe, Hannibal var specialskrivet till sm och var bara en timme långt redan från början. Årets "riktiga" uppsättning heter "I kvalet efter valet" (http://archive.corren.se/archive/2007/2/9/j2h5zo1r7kraziq.xml
jag som presidenten, Jossan (Cato) som Nobel). Vi ska ha nolleföreställningar och sen ska vi på turné till Fagersta och Stockholm till hösten. Och efter det ska vi sätta upp Hannibal här i Linköping igen. Det blir en hektisk höst :-) Särskilt för Daniel (som spelade LuCIA i Hannibal) som är med i "I kvalet...", SM och har sökt till 08:s uppsättning :-)
Rebusrallyt var sjukt kul...jag måste nog smälta det lite innan jag kan skriva om det...:-) Men det går att läsa om det här http://www.karspexet.se/index.php?option=content&task=view&id=74&Itemid=122

2007-05-27 @ 12:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback