Bögvärlden.

Ja vad ska vi säga om den egentligen?
Vad jag har upplevt av den än så är de flesta ytliga elaka människor som inte bryr sig.
Finns några guldkorn och några av dom har jag träffat men de flesta är sådär spydiga och äckliga som man tror.

Offerkoftan var på ett tag idag. Fick jobba i kassan istället för drive in idag.
Blä...
Vantrivs verkligen på mitt jobb. Imorgon är jag ledig, in till stan tidigt. Köpa ett par byxor och julklappen som jag och lillebror lova storebror sen hem och skriva cv.
Vill hitta något som jag känner är roligt.
Något som ger mig något.
Kände lite idag att det känns som jag har gjort något fel när jag gillade min kompis men det är väll inget fel i det?
Det är väll den finaste komplimangen man kan få?

Men vi ska va vänner. Ska ta och hitta "av" knappen nu så det bara är vänner som gäller.
Tror vårt samtal var bra ändå för det var ju något som jag döljde för honom men nu vet vi båda att vi båda vet.
Vi kan prata om det behövs.
Eller hoppas det känns så när vi ses på nyår också.
Jag kommer inte veta hur jag ska reagera riktigt och så kommer han tycka att jag slänger på det där skalet.
Men behöver det där skalet, försöker att inte ha det när det är bara vi två men med andra känner jag inte samma säkerhet som jag gör med honom.

Nä jag ska nog försöka lära mig att ÄLSKA MIG nu. Gilla vem jag är och va den jag är.

Vem kan älska mig om inte jag gör det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback