Jävla rödljus.

Och det är inte trafikljusen jag pratar om. Har typ en återkommande "finne", "blemma" eller något som gör samma bit av min näsa minst en gång i veckan röd som ett rödljus. Det är ju skit jobbigt.
Jag vill ju vara så snygg som möjligt och så får jag ett jävla rödljus.
åh.... suck.
Ja försöker verkligen få bort den. Kanske näsan som blir sur på mig för att jag äntligen försöker få den fin... haha

Ja och en grej jag kom på nu när jag var och dansa ikväll.
När man dansar så gör man alltid situps och armhävningar i uppvärmningen.
Idag när jag gjorde situps så kände jag hur fläsket klämdes. Det tar jag som en bra sak. Känns som om jag bekämpar det när jag nu fär typ ont i det när jag gör dom. Det där jävla fläsket är inte en del av mig och det ska bort.

Det var det jag hade nu och OJ vad jag har svurit. Nog tagit lite för mycket karaktär här :p haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm vettefan, tycker jag ser ut som jag brukar ;P

Postat av: Linda

Kan inte vara med på lördag :( missar det. Har julmiddag med jobbet som är bestämt sen i somras typ. När kommer du upp till Luleå då?

2008-12-04 @ 22:56:13
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: David

Vichy Normaderm är en bra serie mot dålig hud, använder ansiktstvätten. Tyvärr ganska dyr, men smakar det så kostar det!

2008-12-12 @ 22:10:42
URL: http://dejvan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback