Svårt att somna

Så typiskt när jag var duktig och la min innan elva en kväll så kunde jag inte somna.
Låg i sängen och tänkte till halv ett och ja la mig halv elva.

Var det värt det?

Ja tankarna som rusade i huvudet var inte direkt oangenäma så det var ju trevligt.
Om det nu bara hade varit så i verkligheten också.
Men vem vet det kanske blir så?
Kan ju hoppas iallafall.

Idag är det jobb som gäller. Eller iallafall halva dagen fram till 15 nått. Sen blir det kanske julbakande?
Kanske nått göra nått trevligt att kunna ge bort när man e bortbjuden på nyår?
Vi får se.
Borde kanske städa lite också. Bror kommer ju i slutet av veckan och lixom orka städa sen. haha

Jag e trött denna morgon iallafall.
Vaknade ju flera gånger under natten också. Trodde det var dax att gå upp. Men inte var det så, klockan var kvart i tre, kvart i fyra och allt möjligt där i mellan. Roliga är att man är så pigg när man vaknar så men när man ska gå upp på riktigt blir man genast mer trött.
Så lite halvdöd.

Köpte föresten grejer till migsjälv för ungefär 4000igår.
Är inte julen den tid då man ska köpa till andra?
Jaja har iallafall jul och nyårskläderna klara nu :)

Kommentarer
Postat av: Kekke

Hehe välkommen till klubben!

Jag gick duktigt och la mig vid elva igår eftersom jag hade programmeringstenta idag, men kunde inte somna förrän halv två... förbannade snedvridna dygnsrytm:P

2008-12-17 @ 10:30:10
Postat av: sara

så typiskt att man inte kan somna.

Postat av: Robert Nehmé

jessica driver den ensam

2008-12-18 @ 11:47:30
URL: http://onstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback