Vilken skräll.

Ja man kan väll säga så...
Det blev en skräll i kvällens melodifestival.
Den som alla trodde skulle gå direkt till final gick till andra chansen, Carola och Andreas.
Jag tycker det var rätt för den låten. Jag hade redan innan jag hört den fördommar för jag tycker inte om Andreas musik men med HJÄLP av Carola så blev den ju riktigt bra.
Ja gissar på att de går vidare sen från Andra Chansen men man vet aldrig, svenska folket röstade ju vidare "I love Europe" förra veckan så lita inte på svenskarna...

Men jag e super nöjd med kvällens vinnare...
Sanna Nielsen sjöng rakt in i mitt hjärta, jag rös och jag grät, den var helt enkelt underbar och jag vill att en ballad ska vinna iår.

Bröderna Rongedal överaskade mig. Jag trodde inte på dom från början när det är två tvillingbröder i medelåldern men låten var ju underbar och den blev jag glad av.

Så en låt gick vidare som berörde mina djupa känslor och en annan gick vidare som gjorde mig glad, en upp och en ner.

 PERFEKT...

Kommentarer
Postat av: saran

jag håller med! visserligen lät tvillingarnas låt som den där mika. men strunt i det! man blev glaaaad :)

Postat av: Paulragna

Great site!!!

2009-05-26 @ 10:12:11
URL: http://paulragna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback