Dansa

Ja det är mycket att säga oftast.
Har haft saker jag tänkt på hela helgen som jag velat skriva här men inte tagit mig tid att göra.
Och nu idag har jag glömt vad det var.

Ska iallafall gå och börja dansa idag. :)
Har bestämt mig nu.
Köper ett guldkort som gäller ett halvår för 4660kr.
Ja det är mycket pengar speciellt för någon som kanske inte har något jobb när januari kommer.
Men jag måste få göra något som jag tycker är roligt...

På nått sätt klarar jag mig.
Så måste gå och köpa ett par träningsbyxor innan, Kanske en tröja också? Får se vad det blir när ja kommer till sportoutlet som ligger här nästan runt knuten.

Känner mig redan stressad för dansen. Den börjar 17.45 om ja inte minns fel men det känns som dagen bara försvinner framför mig.
Har tvättat nu.
Aldrig att ja vill ta ett mitt på dagen pass igen. Det känns ju som dagen försvinner.
Usch.

Ser dystert ut med att hinna åka upp till luleå iår också :(
Vill verkligen.
Skulle varit så kul att få vara med den nya npg och prata och sen att träffa alla andra vänner.
Men jobbar mycket den veckan och det känns omöjligt att byta bort det.
TRÅKIGT....
:(

Får komma upp till våren och störa alla nån gång.

Nä nu ska ja göra annat. Men nu var det lite uppdaterat iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback