Jag deppad?

En kompis som läst bloggen påpekade för mig att de flesta inlägg i min blogg handlar om hur deppig jag är och hur olycklig jag är över att inte ha hittat kärleken.

Vill säga till er alla att det inte är så. Jag är glad, jag är lycklig men mycket av det jag behöver skriva av mig är just när jag är deppad.
Känner oftast inget behov av att säga något när jag är glad.

Är väll lite EMO eller nått. Fast ska inte säga EMO vet inte riktigt vad det betyder. Men JA jag tycker synd om migsjälv då och då.
Kanske ett stort problem men jag är ledsen ibland, jag mår dåligt över att inte ha någon i mitt liv som väcker med på morgonen med att viska i mitt öra "jag älskar dig".

En jäkla obotlig romantiker är vad jag är och det är oftast på ont...

Kommentarer
Postat av: saran

kan trösta sig med att ingen viskar "jag älskar dig" i örat om morgonarna på mig heller ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback