Samma fast annorlunda

Har drömt mardröm inatt igen.
Den påminde mycket om mina andra mardrömmar.
Vad är det som är lika med dom då?
Jo jag kan aldrig skrika i mina drömmar, jag kan inte heller fly, jag ser alltid dåligt i mina drömmar dimmigt, och mina ögonlock är tunga.
Jag har lyckats skrika en gång när jag haft en sån här mardröm och den gången vaknade jag.
Inatt gick det inte lika bra.

Jag somnade in i min säng. Vaknade sen helt groggy på min arbetsplats, svårt att se och allt det där.
Kommer ihåg att jag tänkte att detta är en typisk dröm.
Jag var inne i kuren där jag står och så såg jag en skugga komma gående mot mig. Eller skugga och skugga en stor man med mörka kläder, inget ansikte, kan ha varit en kvinna också men nä det var en man.
Jag anade vad som skulle komma så jag stängde dörren för att han inte skulle komma in, men då jag visste att det inte skulle hjälpa något för dörren är svår att stänga och det inte fanns någon nyckel i dörren så han skulle komma in.
Jag tryckte upp mig mot väggen, han kommer in i båset. Han trycker ner mig över skrivbordet men så mitt ansikte är mot hans, Så börjar han kväva mig.
Kände verkligen hur luften gick ur mig, hur hårt han tryckte.
Jag tänkte på att ja skulle försöka skrika men det gick inte.
Då tänkte jag på att jag skulle vakna, tänkte det igen och igen.

Och så vaknade jag i min säng, kallsvettig och det hade bara gått en halvtimma sen jag hade lagt mig för att sova.

Varför drömmer jag dessa drömmar?
Det typiska att jag inte kan prata att det är som om nått sitter i halsen.

Jag tror mig kanske veta vad det beror på men vad tror du?

Kommentarer
Postat av: Jenny B

Läskigt med mardrömmar..

Har en tanke om vad det kan betyda. Kanske är det samma som din tanke..

Kram och sov gott inatt..

2008-11-14 @ 23:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback