Oproduktivitet

Känns som jag så många gånger har klagat över min oproduktivitet och jag gör det en gång till.
13 dagar kvar tills jag flyttar.
13 dagar kvar i Luleå.
Vad gör jag?
Slöar mest hela tiden.
Finns så många borden.
Borde söka arbete.
Borde köpa flyttlådor.
Borde boka besiktning.
Borde bestämma vad jag ska göra med allt.

Men orken infinner sig inte.
Kan kanske ha att göra med att jag sover bort mina dagar.
Imorse vakna jag klockan 6. Ville inte gå upp men kunde inte somna om. Satte på en tecknad film och sen en timma senare så sov jag igen för att vakna vid 11.
Känns som jag sover bort allt.
Men kanske behöver jag det?

Hade ju världens hemskaste sommar med pendlande som gick överstyr.
Var konstant trött och det kändes som jag konstant var på jobbet.

Vill ha någon/några veckor ledigt nästa sommar och bara njuta av sommaren, har inte varit ledig på sommaren sen 99 tror jag. Det känns som jag behöver någon sommarledighet.

Hösten kommer allt mer och mer här i Luleå. Kanske är det så i Göteborg också?

Tankarna svänger hela tiden. Man fattar först vad det var man hade när man är påväg att förlora allt.

Kommentarer
Postat av: saran

jag avundas dig inte.. gick igenom den där känslostormen i slutet av maj och det var ingen dans på rosor. men jag kan försöka trösta med att det känns ok igen såfort du lämnat. jag lovar! man ska bara ta det där steget liksom.

tänker på dig! kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback