Imorgon gäller det...

Jag ska skriva om min Luleå helg nån gång snart jag lovar.
Var iallafall skit kul att träffa alla och helgen började ju super bra med samling av LS-NPG08.
Hade så jäkla kul där på fredagen med er :D

Har gått upp i vikt också. Hoppas det är muskler.
Men orkar inte nu tänka på vikten så mycket. Imorgon är det intagninsprov för Performing Arts School och det är mitt fokus just nu.

Så imorgon gäller det. Känner redan av kråkor i halsen och nervositeten som kommit över mig.
Men det ska gå bra. Jag går ju typ nästan i praktiken på skolan. Jag ska komma in. Jag ska göra mitt bästa och köra järnet. Det kommer gå gallant.
Får hoppas de ser att jag har det där som behövs och att jag kan läraras upp på det jag är svag på.

Så imorgon kväll blir det dejt också.
Ska bli så mysigt, har längtat så efter honom.
Är väl tre veckor sen senast nu :(
Men som sagt det ska bli så skönt, så skönt att ha mitt gossedjur i sängen och krama på någon när jag somnar.
Han ställer upp som mitt gossedjur säger han...
Tror "vi" håller på att utvecklas, att det händer något, men jag vet inte än, vi får se.
Men jag vill typ bara ta med honom hem och presentera för mamma och mina syskon.
Undra hur det skulle va för mamma?
Två flickor har ju alltid något att prata om, men han är ju väldigt kille och så, men det skulle nog gått bra ändå. Annars kunde han funkat bra med Ronny kanske? Eller iallafall med mina syskon tror jag.
Men jaja, det är ett bra tag kvar tills dess.
Men åh längtar lite tills morgondagens slut, då vet jag om jag går vidare till intagning på lördag och så blir det dejt.
Antingen får han sig en lite ledsen Kristian eller en väldigt glad Kristian, jag tror och hoppas på den glada.
=)
KRAM
(kommer om Luleå helgen jag lovar)

Kommentarer
Postat av: Linda

Var kul att träffa dig med vännen :) Lycka till imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback