På många sätt inte min dag.

Har varit på intagninsprovet för "Performing Arts School" idag.
Det gick inte så bra. Sången satt inte, teatern sket sig. Dansen kändes ganska bra men jag gick inte vidare.
Är väl inte menat för mig?
Eller så är det bara att jag känner mig uppgiven.
Man ger av sig och försöker verkligen göra något. Men det är inte min grej.
Får hitta något som jag kan göra med mitt liv.
Författare har jag alltid velat pröva att bli.

Är väl annars en annan grej som gjort att det inte är min dag.

Jag har blivit dumpad.

Känns inte så roligt, den första killen jag på riktigt dejtat.
Var så plötsligt på ett sätt men ändå inte oväntat.
Plötsligt för vi planerade för att hitta på saker nästa vecka.
Plötsligt för att vi har varit så jäkla gulliga mot varandra det senaste.
Men han fega ur. Han är bi inte gay, han är inte öppen och är inte redo för det.
Han var nyfiken...
Fan jag vet inte.
Har sms som jag vill skriva in här men vill läsa dom igen just nu.
Är tillräckligt ledsen som det är.
Orkar inte bli mer ledsen.

Känns lite som jag är "Used and abused".

Gillade honom verkligen.
Men vissa saker är väl inte menade för mig och inte menat att bli?
Kommer sakna honom något oerhört.
Sa att han får höra av sig när han tänkt klart om han vill men detta var nog slutet för oss.

Vill bara sätta mig ner och skriva ett mail till honom om hur jag känner men nä vill inte det heller.
Vet inte vad jag vill.

Får bli utgång imorgon.
Hoppas det finns någon trevlig kille att snacka med.
Fasiken låter slampig men jag vet inte vad jag ska göra...
Vill att det ska sluta göra ont.
Men ska inte förlita mig på andra människors läkande kraft får leta efter min egen kraft och göra mig hel.
Men nä imorgon tar jag en quickfix, men kommer nog ta ett tag tills jag tar hem en grabb igen.

Min lilla "Torsten/Rutger"...
Fasiken kommer sakna dig.

Kommentarer
Postat av: saran

ta hand om dig K. du vet vars jag finns om du behöver ventilera :) kram!

Postat av: Linda

Jobbigt vännen :(

2009-04-26 @ 14:45:14
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback