Inneboende

Jepp jag har en inneboende.,,

Och när det är inte min pojkvän... I wish säger jag bara ;) haha

Det är min goda vän Jenny som har tagit soffan i beslag.

Hon har fått jobb i stora staden och har ingen lägenhet ännu, såklart får hon sova hos mig. Tycker det är riktigt trevligt.
Kul att ha någon som kommer hem på eftermiddagen så jag tillbringar inte längre några dagar med att inte träffa någon annan än min spegelbild.

Det som är så bra med att ha en inneboende såhär är att vi lägger oss i tid numera, jag lägger mig när hon lägger sig och brukar avsluta dagen med att läsa lite bok i sängen istället för att hänga framför datorn de sista timmarna på dygnet.

Jag gillar att ha inneboende, skulle kanske söka treor nu och flytta ihop med nån?
Det är trevligt med sällskap...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback