PV i mitt barndomshem

Ja glömde ju säga i inlägget om Pride att "Rutger/Torsten" var och hälsade på mig natten innan jag åkte till pride.
Har ju skrivit att jag blivit med pojkvän och det var han som ville träffa mig innan jag åkte, och jag ville ju träffa honom också.

Så vi låg i sängen och kramades, pussades och pratade när han säger att det kanske är dumt att ta upp det nu men han hade insett en sak.
Han hade insett att han inte ville ha en tjej och att han ville ha mig.
Det var så vi blev pojkvänner, han tyckte det elakt av honom att binda upp mig när jag skulle iväg men jag kan ju säga att jag ändå inte hade gjort något med någon annan...

Men ja efter Pride så åkte han och jag hem till mitt barndomshem, vi skulle tänkt va själva först och bara umgås men så var min ena storebror där med sin flickvän så det var ju bara att gilla läget, var trevligt ändå och bra för honom att träffa mina bröder som inte har något emot oss.

Senare uppenbarade det sig att andra dagen så skulle mamma ha kalas hemma, hon fyllde ju 57.
Så vi var med en stund och åkte sen in till Uddevalla och gick på bio innan hela släkten kom, var bara vi, mamma, hennes pojkvän, en bror med respektive och min mammas pojkväns syster.

Men vi åkte innan mormor och mostrar kom.
Såg "Public Enemies" och den var lite väl lång kanske, men ändå.
Så åkte vi hem sen igen och dagen därpå var vi på stranden, hade föresten gått en långpromenad dagen innan och gått i naturreservatet hemma.
Gick till öns slut och det var lite segt :p haha

Men ja dagen efter mammas födelsedag så åkte vi till lillebrors hus och samlades alla syskon med sina respektiva där så grillade vi och hade trevligt, tror det var bra att han fick träffa mina syskon som inte tycker att det är något konstigt, som tycker det är bra att jag är glad.

Nyttigt att se.

Dagen efter var vi på stranden igen och sen körde jag honom till bussen. Han skulle till gbg igen och jag stanna kvar för jag skulle arbete.

Var super trevligt att va med honom i mitt barndomshem, skönt att vara vi i några dagar och inte bara för en eller två dagar som det blir i götet, man måste ju sära på sig ibland :p

Träffade föresten på min gravida barndomsgranne när jag var hemma, e SÅ glad för hennes skull. =)
Ska bli trevligt att träffa hennes barn i januari.

Ja detta var ju då lite om att ha pojkvännen hemma i barndomshemmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback