Stan med Tobias

Idag har jag inte gjort något speciellt.

Trodde inte jag skulle göra något heller men så ringer telefonen...

Det stod Tobias i displayen.

Tog upp displayen och svarade.

Tobias, som jag träffade i sthlm under Pride,


Jag och Tobias på Patricia




var i stan över dagen och undrade om jag hade tid att umgås med honom.

Och det hade jag verkligen...
Gjorde ju inget alls hemma och killen hade ändå inte tid att träffa mig så varför lägga undan mitt liv?
Stack in på toan och gjorde mig iordning för att åka in till stan och möta upp honom.

Mötte upp honom i Brunnsparken och tog en omväg upp på avenyn för att hitta ett subway att äta på.
Väl inne på Subway så virrade jag bort mig och var totalt virrig, båda tjejerna som jobbade i där fnittrade åt mig, haha

Glad att man kan göra någon glad iallafall =)

Så vi satt där och snacka och då kom Peter, Martin, Christina och Victor från PAS2 kommande förbi så fick snackat massa med dom också, var trevligt.

Sedan gick jag och Tobias runt lite på stan för att sedan gå ner till Brunnsparken igen, ta oss en glass och sitta vid vattnet.

Tobias var en riktig gentleman och bjöd mig på glassen.
Snäll kille det där.
Den grabben som får honom en dag kommer va lycklig.

Så dagen har varit riktigt bra, var oerhört kul att träffa Tobias igen.

Tack Tobias för att du ringde mig och frågade mig om sällskap.
Glad för att jag kom ut idag och mycket trevligt att va med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback