15,1kg

Ja 15,1kg har jag gått ner tillochmed idag.
Känns bra. Känns som om jag är påväg att lyckas, att nå det mål jag vill nå.
Känner mig mycket snyggare, känner mig mer bekväm med att gå runt utan tröja eller att ha på mig ett linne när jag dansar.
Är så mycket mer bekväm i mig nu.
Tänk att jag faktiskt har vägt 21kg mer än vad jag gör nu.
Gjorde ju det efter operationen jag gjorde hösten 07, var ju mycket stillaliggande då eftersom jag inte fick sitta ner och inte fick röra mig för mycket och för häftigt.
Råkade ju faktiskt svimma på en buss en dag då ju.
Det var tider det...

Men idag väger jag 76,9kg och det är det minsta jag vägt sen jag inte kan minnas och jag har hållit mig under 80 sträcket i 18dagar.
Den här gången kommer jag lyckas. Jag kommer nå mitt mål jag kommer inte längre ha min vikt att skylla på.
Jag blir den jag vill bli.

Har uppfattat som att vissa av mina vänner är oroliga över min viktminskning men om man ser kollar i kategorin min vikt och kollar från vecka till vecka så är det en hälsosam viktnedgång jag haft.

Och jag vet att jag är väldigt inriktad på detta med min vikt nu och är jätte ego och vill prata om det hela tiden.
Men jag är så glad över detta, jag är så stolt över att jag faktiskt har lyckats så bra som jag gjort, att jag väger numera som jag gjorde antingen i nian eller i början på gymnasiet, minns inte riktigt men det borde varit då nånstans.

I love my life, och som Amy Diamond sjöng/sjunger
 "It´s my life and I do what I feel like, tell the boys that it´s my life when I walk the night, owoho, It´s my life, my decision..."

Kommentarer
Postat av: cilia

å va kul! grattis=)

2009-02-26 @ 11:27:40
Postat av: Sandra

Vad kul! Jag kommer inte känna igen dig när du kommer upp på spexpremiär ;) För det gör du väl?

Vad var det du gjorde för operation?



Saknar dig häruppe, du sprider alltid så mycket bra energi omkring dig!

Hoppas allt är bra därnere.

Bamsekram

/Sandra Berg

Postat av: saran

20 kilo på två månader är iofs inte den rekomenderade nedgången av vikt.. faktiskt.

2009-02-27 @ 09:18:18
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: saran

ah. läste nu att det var 15.

men jag står fast vid vad jag skrev!

2009-02-27 @ 09:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback