BMI

Kom på att jag har ett hälsosamt BMI idag.
Ligger fortfarande i överkant men numera räknas det som jag har "normal" vikt enligt BMI.
Det gjorde mig glad.

Gick bra på jazzen idag igen. Slarvade dock lite, kanske lite trött idag?
Träffade Johannes syster efter dansen och deras vän Emelie, de var båda mycket trevliga och jag gillade dom skarpt direkt...

Och tillsist idag så måste jag säga att jag är imponerad av Johannes, såg på lite när han dansade jazz och han är verkligen SÅ BRA!!! Han är oerhört duktig och det kändes som han förmedlade något och verkligen levde sig in i vad han dansa. Jag blev mäkta imponerad, grabben har sån tallang.
Nu är jag klar med mitt beröm, men som sagt han är skit bra och gör rörelserna så bra...

Grabben kommer gå långt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback