Bögarna höll hand...

Åh så fint jag blir alltid så glad av att se dom.
Var nyss borta vid Eriksbergs köpcentrum för att införskaffa frukost till min nattgäst, här ska skämmas bort :p haha
Men iallafall precis när jag kommit dit bort så möter jag det söta bögparet som jag såg på alla hjärtans dag och de höll fortfarande hand.
SÅ mysigt...
När jag såg att de var dom drog jag på ett stort leende och tittade på dom medans jag gick förbi, var tvungen att vända mig om efteråt också och titta på dom.
SÅ söta...
Åh så fina dem är. Går där håller hand och visar sin kärlek och de är fortfarande kära i varandra.
Eller nu antar jag saker vet ju inte alls hur länge de varit ihop innan eller nått men de är så kära, man ser det när de tittar på varandra och att de håller hand är ju så mysigt.

Fick lust idag att stanna dom och säga hej.
Bara säga att de är så söta.
En av dom tittade lite på mig idag.
Undra om det var mitt väldigt blonda hår som gjorde det? haha

Jag blev så glad efter att jag sett dom och ett stort leende följde mig väldigt länge...

Det är verkligen så fint med kärlek och när man visar det för varandra.
När jag väll kommer ha en pojkvän och när det nu väl blir så kommer jag vilja hålla handen, jag kommer ofta, om inte hela tiden, när vi är hemma ligga och krama om honom i soffan.
Pussa honom på örat och säga "jag älskar dig".

Men det är ingen stress, jag är 24. har förhoppningsvis iallafall två tredjedelar kvar av livet att leva.
Nån dag kommer jag bli sedd, och förhoppningsvis så ser jag honom också.

Solen lyser idag och trots att det ligger lite snö på marken så har jag stora vårkänslor idag och jag har förändrats.

Förr tyckte jag det var jobbigt att se människor som var kära och hade någon, nu blir jag istället fylld av glädje och hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback