Det är visst "alla hjärtans dag" idag

Haha...
Ja jag har varit medveten hela dagen om detta men blev så tydligt nu. Visst när jag såg de där två killarns hålla hand förut så blev det ju att man tänkte på kärlekn.
Men nu ser jag grannen mitt emot som har en romantisk dejt med sin flickvän eller något.
De dansade lite och hade sina händer under varandras tröjor och jag sitter här på andra sidan och ser Disney Dags. haha
Vissa har det bra.
Och då menar jag ju såklart att jag har det bra.

Jag klarar mig bra som singel, är ganska nöjd med livet som singel och det trodde jag aldrig att jag skulle säga.
Har alltid sökt efter någon annan som ska göra mig hel men känns inte som jag söker direkt nu.
Fast vem vet, det kanske jag gör?
Men är isåfall inte lika mycket jägare längre. Kanske mer rådjuret som väntar på att bli skjuten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback