Fääärdig

Ja då har jag skrivit klart låten.
Ska vänta en stund innan jag skickar iväg den ska typ göra något annat och sen titta på den igen innan jag skickar iväg den. Ska bli intressant att se om jag måste göra om och göra rätt :p haha

Dagen har annars gått sin gilla gång.
Har tvättat, städat lite, funderade lite på han som tog sitt liv men inte mycket.
Har varit och köpt snacks för imorgon, fasiken så mycket det blev då :p haha
Hoppas det kommer ett gäng nu.

Det är lite läskigt faktiskt. Vet inte alls om någon överhuvudtaget kommer ju.
Eller jo Johannes är den enda som anmält sig.
Om detta hade varit Luleå hade jag inte varit orolig för där hade jag vetat att vänner skulle komma men nu är det inte Luleå, nu är det Göteborg och jag har inte direkt fått den där känslan att folk vill va med mig lika mycket som jag hade i Luleå.
Fasiken va fel det lät nu men missförstå mig rätt.
I Luleå var det en annan säkerhet så att säga och den har jag inte här.
Blev det bättre nu eller snurrar jag in mig mer och mer?
Jaja nu blir det som det blir. Om det inte blir nån som kommer så får jag väll äta chips och sånt själv, supa mig redlös se Schlagern och sen däcka i soffan.

Ja men så kan man göra också, jag kommer ha snygga kläder på mig iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback