Fryser

Fryser om mina fingrar och min näsa idag.
Jag e kall...
Funderade länge på om jag skulle gå och dansa idag men känner mig så jäkla opepp på att ta ett balettpass idag.
Skulle bara varit balett isåfall och det känns skönt om man har nått annat samma dag som man kör balett så man får ut lite mer energi i kroppen.
Det är roligt med balett men det är också roligt att få göra lite mer smidiga rörelser och inte så stela samma dag.
Så var det fortsättningskursen på balett idag och vet inte... känner mig inte så pepp på den men borde gå så jag får lite mer balett.
Men ja nästa gång säger vi nu igen.

Fasiken va jag fryser då.

E sugen på att ta nått av snacksen som blev över och se på lite film nu,
Men NÄ inget sånt nu.
Höll ju mig typ stadigt runt 80kg förra veckan. Nu vill jag börja komma ner lite mer igen.
Går SÅ långsamt nu.
Men ja det är väll bra att det går långsamt ska ju visst göra det ju.
Men suck!
Vill att det ska gå smidigt och fort.

Fasiken blir lite sugen på plastik igen alltså.
Fixa så magen blir platt slippa det där äckliga som blir när man sitter ner. usch usch usch...
Har alltid sagt att jag aldrig skulle göra något annat än fettsugning men har börjat bli sugen på att fixa näsan lite.
Men får se hur det blir med det där. Det blir väll mest snack om det.
Men hade ju varit nice att en fin näsa också...
Äh fasiken sålänge jag blir nöjd med vikten och magen så blir det en väldigt bra början :D

Folk säger att det syns på mig och vissa tar i och säger att jag blivit "as smal" men jag skulle nog inte säga det.
Finns mycket mer som ska bort.

Hahahaha
Fasiken va besatt jag är då. Men när jag är bekväm i min kropp så är det en mindre sak att "oroa" sig över.

Kommentarer
Postat av: saran

"Men när jag är bekväm i min kropp så är det en mindre sak att "oroa" sig över."



Kära vän.. det sitter i HUVUDET, inte i magen, låren eller överarmarna eller whatever. Det spelar ingen roll hur många kilo som försvinner om du inte kommer åt det som sitter i huvudet. Hoppas det går hand i hand, att du förändrar ditt tänk och ditt sätt att se på dig själv i samma takt som kroppen faktiskt förändras. Kram!

Postat av: Sandra

Tänkte skriva nästan exakt samma text som Sara gjort ovan. Så jag sätter bara ett x2 efter hennes text! Det stämmer så väl! Plastikoperationer ska inte vara vägen till en bättre självkänsla! Kramar

2009-02-10 @ 00:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback