Gårdagen

Ja igår hade vi en riktigt trevlig kväll.
Vi blev tillslut några stycken som kom till mig och sedan blev det en trevlig utgång.

Pratade med människor jag aldrig pratat med tidigare och vissa som jag haft förutfattade meningar om.
Men de ändrades igår och nu ser jag vissa i annat ljus.
Känns bra. Dumt att ha förutfattade meningar om folk men det är svårt att inte ha det.

Mattias knäppte upp min skjorta på dansgolvet.
Jag var först lite tveksam till detta påhitt, men okej jag bjöd på det så stog en stund på dansgolvet med uppknäppt skjorta.
Sa till Mattias att jag inte var redo för detta egentligen, inte än, 10kg till så är jag redo sen.
Men nu är det gjort och jag bjöd på det...
Jag var iallafall tillräckligt nykter för att ta och dra in magen lite...

Mattias var en kille från jönköping som känner Johannes lite, så ute på Queer träffade jag min vän Linus som jag träffade i Luleå också. Var mycket trevligt, alltid roligt att träffa honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback