Hälsö ett nytt paradis?

Har varit ute på Hälsö nu sen i lördags eftermiddag och åkte hem på söndags eftermiddag.
Åkte ut för att se schlager med Johannes, Mattias, Lisa och Lovisa.
Var mycket trevligt.
Var roligt att träffa alla igen. Jag gillar att träffa människor.

Var andra gången jag var på Hälsö, senast var på nyår och då var det bara mörkt så såg inte så mycket av det då. Men nu har jag sett övervåningen på huset och mer av ön.

Och nu kan jag efter att ha sett mer av ön att jag ser Hälsö lite som ett nytt paradis.
Så lugnt, så skönt, så fint och så fridfullt.
Tog en lång promenad med Mattias och fick se mer av ön och det kändes så bra.
Visst jag har ju min "egen" ö att åka till också men där är allt rutin och som det alltid varit.
Hälsö är nytt för mig, det är nytt och underbart.
Fasiken blev lite kär i det nu i helgen. Få komma ut dit och andas igen.
Tror jag kommer "våldgästa" Johannes mer därute för nu har jag verkligen fallit för ön.
Han får ta och visa mig sina favoritställen på ön, så ska jag ta och återgällde det någon gång om vi kommer till min ö.
Jag är så glad för att jag åkte ut dit. Det var verkligen skönt.

Tack Johannes för att jag fick komma och våldgästa dig en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback