Jazzen idag

Jazzen idag kändes skit bra.
Kändes som Johanna såg mig idag och gav mig feedback.
Sa aldrig direkt mitt namn men hon sa saker som jag kände stämde in på mig och det kändes som det var riktat mot mig.
Gick superbra på jazzen idag kändes det som.
Dock så gjorde jag lite fult på fortsättnings jazzen men det är sånt som händer, kom lite nytt på denm ska försöka komma ihåg detta nu.

Så blev det föresten en annan blåsa på min fot idag.
Eller på min stortå rättare sagt.
Kände när jag hade mitt andra jazzpass att det var nått som "skavde" i sockan så tog av den och såg att jag hade fläckt huden under stortån.
Har förmycket hud där så det blir som blåser uppenbarligen när jag dansar och så lossnar det.
Nu är det bortklippt och lite ömt.
Får nog försöka ta hand om mina fötter mer.
Ta fotbad och fila på fötterna.

Har ärvt min mors fötter så får följa hennes exempel.

Nu ska det sovas och imorgon är det stan med Kimmy innan dansen.

Godnatt..

Kommentarer
Postat av: Mr J

Vad kul att det gick bra på dansen idag! Ville också varit där på kvällskursen men det får bli på torsdag om jag hinner.



Tack för igår och idag. Kände mig verkligen som hemma i din lägenhet!



Kramar

2009-02-25 @ 00:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback