Kan den inte bara försvinna?

Kan inte bara denna snö vi har här på västkusten försvinna?
Jag är så trött på det lilla vi har.
Jag vill ha barmark och mer värme.
Ska det inte va vår redan?
Alltså jag menar då här på västkusten?
Det är snö och minus utomhus och jag sitter i lägenheten och fryser.
Kanske skulle skruva på värmen lite mer men det blir som att gå in i en bastu om jag skruvar upp värmen. Känns inte som att sitta i en bastu men när man kommer in i lägenheten utifrån så känns det som det isåfall.

Jag vill att snön ska bort och att plusgraderna ska komma tillbaks igen.
Vill att det ska börja komma små knoppar på träden och bli lite grönt.

Längtar efter att det ska bli sånt väder så jag kan gå ut.
Drar mig verkligen för att gå ut när det är minus ute.

Men ska ut sen, iväg och dansa igen.
Ska möta upp Johannes lite tidigare, äta nått och gå igenom koreografin för danserna.
Ska bli mycket trevligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback