Melodifestivalen deltävling 1

Ja igår var det första deltävlingen.
Samlades några vänner hemma hos mig och tittade på det.
Var jag, Johannes, Pelle, Victor och Ellen. Blev chips, ostbågar, jordnötter och jordnöttsringar.
Kan ju säga att Johannes hade hoppats att rätt bidrag gick vidare till finalen.
Ja Alcazar och Emilia...
Jag gillade nog bäst Alcazar och Marie, Maries låt var ju inte superbäst men hon gjorde ett sånt bra nummer så jag tycker hon borde gått längre än vad hon gjorde.
Lovade ju en bild på hur jag såg ut om jag inte minns fel så nu kommer kvällens outfit..
Ni får låtsas om att Johannes inte är med på bilden, han tar ju mitt fokus :p haha

090207

Hade verkligen skit roligt.
Tack till er som kom vi hade skoj och får göras igen.
Måste införskaffa mer roliga saker till min lägenhet dock men det löser sig.

Men när vi då var klara i lägenheten gick vi vidare till Gretas och på Gretas träffade jag Linus.
En av koreograferna för "Jakten på Dr.Livingstone".
090207

Var så himla roligt att träffa honom igen. Jag hoppade upp ihans famn och kramade honom, pussade på honom lite på det där sätter som vi brukar göra. Linus är så rolig.
Han blir alltid så våt också...
Har en bild där han badar i svett men så är det om man dansar järnet och är bra på det.
Var allt som allt en riktigt trevlig kväll igår.
SÅ nöjd hoppas vi gör det nästa vecka igen.

Jag trvis i gbg.

Och ja föresten ni kanske märker att håret är lite gult.
Det ska bli vitt typ, men kan inte blondera håret igen just nu för fick ett jäkla utslag i nacken när jag anväde "veet" för att ta bort de där små håren som man har där.
Får nog bli att fortsätta raka bort dom i framtiden, inte "veet" igen för det gör ont och ser ut som värsta brännmärket. Men snart ska håret bli fint.

Föresten igen..
Gillade ni mina kläder?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser ju inte riktigt hur byxorna ser ut men tröjan var superhärlig=) Älskar den färgen! Du ser jättesomrig och frisk ut! Fem tummar upp:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback