Scenskolan idag.

Ja då har jag varit på scenskolan idag. Mycket väntan.
Som vanligt på sådana grejer.
Tillslut kom jag ju till intagningen och fick stå framför juryn.

Jag tyckte det gick riktigt bra där, de skrattade ibland och såg nöjda ut.
Gick ju dock inte vidare till nästa steg men det gör inget jag är SÅ jäkla nöjd med det jag gjorde idag.
Var ju en dålig människa och började plugga det först förra veckan och jag tycker det gick riktigt bra.

Visst tråkigt att inte gå vidare men ändå skönt på ett sätt.
Kände att jag hade gjort den scenen som gick bra för dom och om jag fått göra en till scen hade det bara sugit.
Och nu tar jag och vänder verkligen ögonen till PAS hade varit roligt att börja där tror jag.
Får kolla upp lite vad de har för studieplan och sånt.

Måste säga att det var så roligt när jag stog där och framförde min monolog, var så jäkla roligt och jag har en stor lycka i mig nu. Fick äntligen spela lite teater igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback