Självmordsbenägna

Åh men fasiken så jobbigt det är ibland.
En kille jag chattat med på msn och qruiser sa nu ikväll att han skulle ta sitt liv.
Jag har inget nummer till grabben, vet inte vart han bor och efternamnet vet jag inte heller.
Så vad kan jag göra? Inte ringa efter ambulans då jag inte har nån direkt info.
Weird...
Jag pratade iallafall med honom och försökte få honom att förstå hur jäkla dumt det är.
Hur svårt livet än är så kan det bli bättre.

Jag är inte direkt troende men jag säger att jag tror.

Jag tror på människans styrka att kunna klara allt.

Men nu har han loggat ur från msn och jag vet inte hur detta slutar men jag försökte iallafall.

Nu måste jag ta mig till ett glatt ställe igen ska skriva klart spexlåten jag jobbat med, den blir nog bra.
Taggad till tusen och jag gillar det mesta som jag gjort hitills ska bara få in lite roliga skojgrejer också.
Men dax att spexa loss och rimma lite.
Fast rimma är ju inte min starka sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback