Skönt att röra sig.

Jag älskar verkligen att gå iväg till dansen, ibland känner man sig inte så motiverad men det lönar sig alltid när man väl kommit dit.
Igår tog jag tre pass, ett jazz pass och där hade jag min vän Martin med och sen körde jag ett moderntpass med Victor och Pelle och sen ett jazz pass till med de båda.
Var verkligen trött i kroppen när jag sen kom hem. Men skönt var det.

Idag har jag dansat ett pass jazz och sen ett balett.
Gjorde nått weird hopp i baletten som jag inte fick kläm på.
Får öva på det där.

Imorgon blir det dans igen, och så blir det fika med Pelle också ska bli mycket trevligt.

Har ju gått ner 2,2kg på två dagar.
Undra varför?
Blir ju lite fundersam, det är ju mycket och snabbt.
Men jag ska väll inte klaga. Det blir nog bra...
Tänke på det när förut, när jag gått ner till den nya vikten jag vill ha så har jag gått ner 24kg från min vanliga övervikt.
Ganska bra jobbat då :)
Fast funderar på att det kanske ska få bli 27 till 30kg istället.
Får se vad som händer.

Nä nu ska ja ta mig ett glas mjölk och se ett avsnitt Dark Angel innan jag lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback