Stan med Kimmy

Var på stan med Kimmy och strosa idag.
Vi möttes först vid Eriksberg och tog en liten promenad där för att sen ta färjan över till andra sidan.
Eller färja och färja enligt Kimmy så säger man båt när det inte är bilar som åker med.

Men iallafall vi hoppade av vid Rosenlund som är nästan vid Järntorget och promenerade innåt stan.
Tog oss en kaffe på McDonalds, käkade morötter, kollade böcker och kollade massa klädaffärer.

Men hittade vi något alls?

NÄ!!!

Eller Kimmy hitta ett par glasögon han skulle kunna tänkt sig att köpa men det gjorde han inte.
Så nu vet jag inte alls vad det blir för kläder på fredag...
Ska man köra "favorit" i repris?
Eller ska jag försöka mig ut i världen imorgon igen?
Suck...
Jobbigt när man inte hittar nått och när typ allt i garderoben är förstort.
Fast jag ska inte klaga, jag är ju glad över att ha gått ner i vikt men det är ett faktum att det mesta i garderoben är förstort nu och jag har inte råd att införskaffa mig en ny...
Får gå i baggy kläder ett tag till.

Förslag på nån tröja? Eller nått att låna ut? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback