Steppar i drömmen

Ja jag drömde inatt.
Johannes, Pelle och dansläraren Johanna var med.
Jag och Pelle körde någon stepprutin, och då ska vi lägga märke till att jag inte tagit någon stepplektion än, och vi stod på en flygel och gjorde det på den.
Men vi körde på där och Johannes tittade på för att ge oss "pointers".
Så kommer Johanna in, hon är lärare på PAS och har hand om mina kvällskurser i jazz, och hon ville då se när jag och Pelle steppa.

Hon blev glatt överaskad och bestämde sig för att sätta sig ner och umgås med oss.
Då frågade jag henne om jag hade någon chans att komma in på PAS.
Hon sa att hon inte riktigt hade sett mig så hon visste inte.
Men om hon utgick från steppen så skulle det nog ha gått bra.
Så satt vi där på golvet och umgicks ett tag, sen försvann denna drömmen och nått annat börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback