Trött

Nu är jag trött...
Tagit ett jazzpass som gick bra och jag är jättenöjd. Kändes återigen som om Johanna såg mig och hjälpte mig med vad jag behövde tänka på.
Hoppas hon inte tycker att jag är helt värdelös bara...
Tänker på tipsen Johannes gav mig angående min hålning i dansen och försöker komma ihåg alla grejer som gäller vid piruetter. Försöker komma ihåg koreografin också och ska dansa igenom forsättningskoreografin innan jag slänger mig in i duschen.
Så den sitter bra för imorgon.

Baletten idag gick också bra, stannade kvar lite efter och pratade med läraren Monica om lite övningar och vad jag kände själv att jag behövde arbete på.
Hon är så nice Monica, hon tar sig tid och jag känner mig aldrig dum när jag frågar saker, hon tar det på ett så bra sätt så jag kan typ fråga i all evighet om samma sak.
Men det gick bra ikväll, eller kändes så.



Måste också kommentera om att "Mr J" skrev att han kände sig som hemma här och det gör mig glad.
Vill att när mina vänner är här ska de känna sig som hemma och kunna röra sig och göra vad de annars gör hemma.
Jag gillar att ha gäster här, är roligt med sällskap och roligt att bara vara och umgås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback