"Yes man"

Igår var jag och såg bio med några kollegor från bion i Uddevalla.
Vi gick på Bergakungen och såg "Yes man", man måste ju kolla in sina konkurenter :p haha

Så hur var filmen då?
Jag satt ofta och tänkte på hur gammal Jim Carrey såg ut att ha blivit, vad han har åldrats och så satt jag och såg när en tjejs bröstvårtor i filmen stod åt två olika håll. Dåligt "boobjob" eller var det kanske meningen i filmen?
Men ja när jag inte satt och tänkte på detta så skrattade jag ganska ofta.
Va billiga skämt och historien har man hört förut.
Gjorde inte Jim Carrey en liknande film för längesedan som typ hette "Liar Liar" eller var ju lite samma sak fast i denna filmen var det ju hans eget val att då säga Yes.

Filmen är väll inte den bästa men den roade mig under den tiden jag var där iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback