Arbetsförmedlingen


Var idag på arbetsförmedlingen.
Insåg när jag satt där att det jag kunde göra idag kunde jag lika väl göra hemma.
Men jag gjorde det där ändå, så måste jag dit inom två veckor med massa intyg så får ringa mina jobb nu i helgen och fixa intyg och sånt. Det ska ju uppenbarligen med till arbetsförmedlingen.

Har inte mycket hopp på att arbetsförmedlingen kommer ge mig något.
Sist jag var inskriven där så skedde det inte något utan jag fick det som jag själv sökte.
De hjälpte inte direkt om kom inte heller med förslag.
Men så nu har jag varit där och vet vart det ligger och nu vet jag vilken hållplats som är bäst att hoppa av på.
Var inte den som jag hoppa av på idag :p haha

Blandade föresten ner ett rått ägg i min smoothie imorse.
Smakade inte läskigt på något sätt var bara läskigt att dricka den.
Det låg ju ett rått ägg i den.. Scary...
Men då fick jag ju i mig proteiner direkt på morgonen vilket jag tror är bra?
Jag vet då inte.

Gjorde mina situps nu på morgonen innan jag duscha också så är det gjort för idag.
Fast kanske tar och gör några extra sen ändå?
Ska få mig en fin mage nu ju, måste finnas något under det fett som är kvar men jag börjar ana dom lite och när man känner på min mage kan man faktiskt känna dom.
ÄVen om vikten stått stilla nu så är det okej.
Ger ju inte upp bara för det.
Det kommer försvinna mera speciellt nästa vecka när jag kommer igång med dansen igen.
LÄNGTAR så...

Då får man ju träffa Johannes igen också. :)
Den mannen är påtok för upptagen. haha
Måste nog fixa mina massage kunskaper så får han bli stammis. haha

Blir nog upp emot tre fiker nästa vecka också :)
Ska bli riktigt trevligt undra om jag bara ska ta kaffe på dom eller nån liten kaka?
Nä då kanske jag blir för sockerberoende igen?
Äh får se vad som händer.

Ska åka till IKEA senare idag med en barndomskamrat ska prova ut en soffa till hennes framtida lägenhet i Trollhättan. Så ska väll jag också kolla lite saker men får se om det blir något köp.

Men nästa vecka börjar DANSEN igen :D woho!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback