Att prata

Att prata om saker kan betyda så mycket olika.
Man kan träffas.
Man kan prata i telefon.
Man kan maila och man kan skriva via msn eller skype.

Ikväll pratade vi ut om många saker och det känns väldigt skönt.
Tack för att du tog dig tid.
Många av mina frågor har blivit besvarade och kanske inte de svaren jag velat ha och några svar som jag misstänkt men jag tycker ändå det ät tråkigt att det blivit som det blivit men vi ska komma förbi detta och vi ska kunna umgås som "vanligt" folk gör sen.

Ärlighet är grejen och att prata med den personen det berör.
Jag ska prata med dig när det är något som gäller dig.

Ger inte upp hoppet om vår vänskap även om det har kännts som jag borde ibland.

Vi ska klara detta.
Du och jag...
inte vi utan du och jag.

Kommentarer
Postat av: saran

kristian! vet du vad? du vet morgan, han som är med i lets dance nu? ni är så sjukt lika! samma energi, samma glädje och samma entusiasm! dessutom har ni rött hår ;)

tänk på det, att det är så man tänker på dig, som en glad och energisk prick :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback