Att vara blond

Att vara blond för mig är en livsstil.

Så vad betyder denna livsstil?

Kanske löjligt kanske ego att säga det men det skiter jag i.

Jag är blond därför bryr jag mig inte om vad som händer i världen.

Att Israel har bombat Gaza eller var det tvärtom? Rör mig inte alls i ryggen.

Tycker att man måste lösa sina egna problem innan man kan hjälpa andra.

Att vara blond betyder också att man fördummar sig ibland, låtsas vara ovetande och naiv, använda rådjursögonen och säga "jag vet inte".

Jag påstår inte att jag spelar ett spel med någon.

Säger bara att jag är blond och därför gör jag såhär ibland.

Att vara blond kan ses som EGO men någon måste ju tänka på dig som person så varför inte du?

Vilket jäkla inlägg. Ni får ta och tro på det ni vill för allt kommer inte fram. Bara jag vet vad som gäller mig och det kommer inte ut nu.


Om du tror dig vara min vän så vet du hur jag är så då tror jag inte det spelar någon roll, ni som är mina vänner vet hur jag fungerar, hur jag tänker och vad som gör mig glad.


Kommentarer
Postat av: David

Om blondhet innebär naivitet så är det inget jag vill sträva efter, däremot är det upp till var och en hur de vill leva sina liv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback