Dagen har typ gått

Ja dagen började inte så bra idag.
Var fortfarande lite ledsen från igår men så pratade jag med Roberth lite och med Fredrik igen och helt plötsligt vände det.
Jag fick återigen den där positiva inställningen.
Efter regn kommer sol och visst det är lite mulet fortfarande men det är mycket bättre.
Jag är inte ledsen.
Tycker dock det är tråkigt att jag inte har någon att umgås med men det är så mitt liv ser ut just nu.

Det kommer bli bättre.
Det kommer ordna sig.
Jag älskar den jag är, visst jag behöver uppdatera lite programvara men jag är underbar ändå.
Värd att älskas och egentligen tycker jag jäkligt mycket om mig.
Glömmer det dock ibland för att jag är så negativ när det handlar om mig.

Imorgon ska ja ta mig i kragen igen. Ta mig en till promenad runt området. Hoppas det är fint väder :D
Ska nog göra mig snygg också.

Har mycket att prata av mig om men jag mår ändå bättre nu än vad jag gjorde för några timmar sen :)

Har tillochmed slutat att känna av hungern nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback