Denna torsdag

Denna torsdag är lite som alla andra dagar.
Fast idag har jag varit duktig och gick upp tidigt även om jag bara hade velat ligga kvar i sängen.
Måste försöka få någon rutin på detta rutinlösa liv jag har just nu.

Blir väll samma som alla andra dagar. Fast idag har jag ju tvättat. Säger då det att torkrummet var okuperat och det gillade jag inte. Men men kläderna hänger nu där inne och ska hämta dom vid typ tio i tre. Sen blir det väll att ta båten över till järntorget, eller Rosenlund som hållplatsen heter, tar bara två minuter att gå till dansen därifrån.
Så ska väll dansa idag igen.
Skönt att vara igång igen och röra på sig.
Blir nog hiphop, jazz och sen locking idag.
Tar en lång kväll där.
Men lixom vad ska jag göra hemma annars?
Finns inget alls att göra här.

Ska väll kanske kolla upp lite hur jag ska göra med Schlagerfesten som är hemma hos mig den 7 februari.
Bara en som anmält sig på FB. Frågan är ju då om det blir av när det bara blir vi två?
Men egentligen ORKA tänka på det.
Det blir som det blir.

Men om det blir mer festaktigt så blir det nog inte tacos och sånt som jag skrev där. Blir väll att servera chips och snacks till folket.

Blir inte hem till morsan i helgen.
Vill verkligen snart väga under 80kg och då hjälper det inte att vara hemma hos mamma, blir så frestad och lockad av all mat.
Så jag stannar i Göteborg i helgen.
Nån som vill hitta på något kan ju höra av sig. Men det blir väll inget. Blir väll att jag får roa migsjälv.
Får ju lön imorgon så kanske gå och köpa nån snygg tröja till nästa fest tillfälle?

Jag är trevligt sällskap så det blir ingen fara alls att gå själv.

Så vad mer?
Nä vet inte riktigt...
Lite tom just nu.
Håller kanske på att bli sjuk också, men orka va sjuk.
Det är inte min grej och ska försöka låta det va så. Jag är ju inte den killen som ligger i sängen när han e sjuk. Jag vill alltid göra något. Har gått till skola med magsjukan och så. Så trist att va hemma och bara ligga när man e sjuk.
Tröttnar ju på hemmet också.
Fast det kanske var den gamla Kristian? Den nya Kristian som trivs lite bättre med sigsjälv skulle kanske tycka det var trevligt att ligga i sängen hela dagen och bara ta det lugnt?
NÄ jag tror inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback