Ett erbjudande

Fick idag ett erbjudande om en lägenhet som ligger på Västra Andersgårdsgatan 4, 41715  GÖTEBORG.
Den är 25kvm och en etta.
Känner mig inte alls sugen på den.
Varför söker jag sådana lägenheter egentligen?
Vill inte bo på 25kvm, vill inte bo i en etta.
Om jag flyttar till 25kvm så känns det som jag blir student igen och inget illa menat mot studenter men jag gillar att ha mitt utrymme.
Att kunna gå mellan mina två rum och kök är underbart.
Dessutom ligger den på marknivå och jag har alltid haft svårt för lägenheter som ligger längst ner i hus sen jag bodde i min första lägenhet på Östergatan 1A i Uddevalla.
Även om folk inte såg in kändes det alltid som folk kunde se in och i den lägenheten var det alltid så varmt så när man kom hem från skolan slängde man av sig alla kläder och gick runt i kallsonger, man svettades ändå.
Så får se hur det blir nu, ska tänka lite på det men jag vill nog inte ha den där lägenheten, har ju ändå den här till september så jag har ju lite tid på mig, annars får jag väll flytta till stora staden sthlm istället? haha
Där finns ju Anna, Sara, Tossa, Malin, Frida, sen Fredrik, få se glömde jag någon nu?
Det har jag säkert gjort ja Katarina finns där också.
Fast vet inte om jag hade trivts där,..

Kommentarer
Postat av: Fridan



Ja flytta till stora staden!

Postat av: Fridan



Ja flytta till stora staden!

2009-02-08 @ 20:52:06
URL: http://observandum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback