Ett steg bakåt sen två fram?

Ja igår hade jag mitt stora steg bakåt.
Käner mig fortfarande ledsen idag.

Vet verkligen inte vad jag ska göra för att komma ur den här jäkla cirkeln av negativa tankar och nedvärdering av mig.

Igår var verkligen en sån kväll då jag ville ha min enda gbg vän här och bara gråta mot hans axel.
Självömkan på sin topp.

Vill inte säga att jag hatar ensamheten men jag ogillar den starkt.
Ska försöka få denna dagen att vända, men just nu har jag bara tårar i ögonen typ hela tiden...

Var ju dömt att det skulle komma nån gång.

Fast hade ju en tår på nyårsdagens morgon också när vi hade samtalet om hur jag uppfattas.
Jag minns inte vad som sades men känns som jag de sa att jag var oärlig och falsk.
Det var inte deras mening att säga det så tror jag men jag tolkade det så.

NÄ SLUTA VA ETT SÅNT JÄVLA OFFER KRISTIAN!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mr J

Oärlig och falsk har jag inget minne av att vi sa. Vi sa däremot att det inte alltid känns som att du är digsjälv. Utan att du spelar en roll som du tror att andra skall tycka om. Att du är rädd för att vara den ärliga och lugna Kristian för att folk skall tycka du är tråkig.



Jag förstår att det känns jobbigt att få höra detta men vi säger det inte för att vara taskiga, utan för att vi vill hjälpa dig. Jag uppskattar ärlighet som när mina vänner är ärliga mot mig när det inte är något som känns bra. Det är så man utvecklas i en relation









Så mycket att du är beredd att ampassa dig till en människa för att denna människa skall tycka om dig

2009-01-11 @ 01:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback