Fikan

Fikan med David var väldigt trevlig.
Var kul att träffas igen det får vi absolut göra om.
Jag är bara lite rädd för att jag e lite för ego och om så är fallet ber jag så mycket om ursäkt.
Försöker att inte va det.
Inte bra att vara för ego, en mängd ego går bra men inte förmycket.
På fikan blev det mycket äta för mig, (ojojoj) en kopp kaffe, en macka och en morotskaka.
Jepp jag unnade mig rejält idag.
Har man äntligen gått under åttio så måste man ju fira =)
Hade ju sagt innan att jag skulle äta pizza när jag kommit under 80kg men det gör jag inte får räcka med den där fikan.
Får vi se om vågen imorgon kanske säger att jag borde gå ner lite? haha
Kanske lite över?
Men imorgon kommer det också bli mat, min barndomskompis Annika ska komma hit efter jobbet så ska vi laga mat.
Riktigt trevligt och förhoppningsvis blir det något gott.

Köpte en tröja på vägen hem.
Ja jag vet, varför köpa kläder när jag vill gå ner mer i vikt.
Men den kostade bara 30kr, var rea.
En väldigt annorlunda t-shirt för mig som jag inte annars skulle ha men tyckte den var lite rolig och den passar nog bra till mitt schlagerparty.
Mer behöver jag ju inte säga om den.


Om jag nu bara snart blir frisk också...
VILL DANSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback