Funderingar

Ja idag har dagen mest gått åt att fundera på saker fram och tillbaks.
Hittan, dittan och dattan har gåtts igenom i mitt huvud.
Men försöker fortfarande att inte se mig som ett offer. Märker hur fel jag tänker ibland och då säger jag till mig.

Jag är medveten det är det som är grejen, jag är medveten om när jag gör fel nu och verktygen för att ändra på det kommer bara mer och mer.

Kommer nog ta ett bra tag innan jag gillar att va ensam, har velat hela kvällen att någon bara ska höra av sig.
Men kan inte hitta MIN lycka i någon annan. MIN lycka finns i mig.

Men fortfarande trist att inte träffa folk :p haha

Måste se det roliga i livet.

Måste öppna mig, men vet inte alltid hur.



 

Är föresten numera arbetslös.

Men inte hänger jag för det. Det kommer lösa sig, det kommer att gå bra.

Söker för fullt, har dock sett några fel i den cv:n jag redan skickat ut men men får ändra på den så blir det bättre sen.

Är inte orolig över min nyvunna ledighet.

Det kommer att ändra på sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback