Godnatt?

Ja jag tror jag ska försöka lägga mig för natten nu.

Lixom orka va vaken mer? Händer ju ändå inget.
Blev inga samtal som jag sa att jag skulle göra så imorgon är det jag som måste ta tag i min telefonrädsla och verkligen ringa dessa samtal så det blir gjort. Slipper jag ju ha ett moln hängande över huvudet.

Så imorgon ska jag ringa, försäkringsbolaget, arbetsförmedlingen och sjukhuset, vill få lite operationer uppbokade.

Har bara ätit en shake idag, druckit två smoothies en till frukost och en tillkvällsmat, jäkligt mättande kan jag säga, och så har jag ätit ett ägg och två knäckemackor med ägg.
Är löjligt nog rädd för vågen imorgon, om den kommer stå på plus igen.
Den har inte gjort det på så länge men vem vet imorgon kanske den gör det? Vill inte, vill inte, vill inte...
Jag vet man ska inte väga sig varje dag för det ger en felaktig bild av allt egentligen men jag är besatt okej jag vet.


Måste läsa lite bok imorgon igen. Måste få lite stöd och förstå bättre. Får väll kanske köpa en till bok också så jag får mer redskap?

Kram till er alla.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa - tha P-K!

Du är så oerhört grym Kristian! Bara så att du vet! Har alltid tyckt det och ju mer jag lär känna dig desto mer ser jag upp till dig!



Ta bara hand om dig och se till så att du inte blir FÖR besatt av vågen.. Lovar dig att det är svårare att ta sig ur än övervikt!



Du är bäst vännen!! Bara så att du vet! Och förstå vad skönt det känns imon kväll om du ringer de där samtalen imorgon!!



Kram kram!

Postat av: Lisa - tha P-K!

Du är så oerhört grym Kristian! Bara så att du vet! Har alltid tyckt det och ju mer jag lär känna dig desto mer ser jag upp till dig!



Ta bara hand om dig och se till så att du inte blir FÖR besatt av vågen.. Lovar dig att det är svårare att ta sig ur än övervikt!



Du är bäst vännen!! Bara så att du vet! Och förstå vad skönt det känns imon kväll om du ringer de där samtalen imorgon!!



Kram kram!

2009-01-13 @ 23:31:21
URL: http://d-lisali.blogspot.com/
Postat av: Lisa - tha P-K!

Tur att min dator inte är störd=) Fick inte skriva nå inlägg först, men sen fick jag i alla fall.. Jaja, datorer vill mig ont idag=)

2009-01-13 @ 23:32:45
URL: http://d-lisali.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback