Helgen är över

Jepp helgen är över. Har fått mina arbetsgivarintyg och även fått ett felaktigt tjänstgöringsintyg.
Fel datum på det, herregud man tycker min avdelningschef borde ha haft lite koll eller?
Får ringa henne imorgon. Suck, vill inte prata med henne. BLÄ...
Men imorgon blir det att gå till arbetsförmedlingen så jag kan börja stämpla.
Måste ju ha en inkomst på något sätt.

Blir nog ingen dans imorgon dock.
Har bara blivit mer och mer sjuk nu under de senaste dagarna.
Febrig, hostig och jäkligt trött. Får ta en paus på någon dag tyvärr, blir nog först på onsdag igen. Då ska jag köra järnet igen.

Älskar det. Kändes så skönt senast, försökte använda mig av mina känslor och göra nått bra av det. Underbart.

Har unnat mig 50gram russin idag.
Var så sugen på nått när jag såg "Hitta Nemo" så var ju bara tvungen att ta nått.
50gram räckte bra och det var inte så farligt. Eller får se vad vågen säger imorgon.

Nu i veckan eller i slutet av den så ska operation "Back to basic" påbörjas.
Vad det innebär får ni nog reda på när jag inte kan hålla mig längre.
Vi får se. Hoppas det blir bra :D

Ska nog börja skriva på det där brevet också, kommer kanske aldrig skicka det men bra att skriva av sig.

Måste öva manus i veckan också, nästa vecka är det intagningsprov... SCARY...
Men nu lockar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback