Helgen är slut.

Ja helgen är slut. Den blev så som jag inte ville.

Ensam...

Men får skylla mig själv. Om jag inte var så rädd av mig så borde jag hört av mig till någon och verkligen frågat om vi inte kunde hittat på något.
Men nu valde jag att tro att någon skulle rädda mig.
Jag måste förstå att det är bara jag som kan rädda mig.
Ingen annan kan göra det om det så är från en ensam helg till att rädda mig från mina känslor.

Så nu kommer jag höra av mig mer till de jag känner i gbg.
Kommer skita i den där tanken som cirkulerar i huvudet, "varför hör ingen av sig?"
Fuck den.

NU hör jag av mig.
Jag kommer vara en pain in the butt :P haha

Ska inte oroa mig för vad andra tänker om mig, jag kan bara va den jag är och jag kan inte vara du.

Skrev en rad för flera år sen, kanske skrivit den här redan men skriver det igen.

"Jag är jag och du är du, men vem är jag när jag är jag och vem är du när du är du? Det är frågan vad är svaret?"

Så riddaren på vit häst som jag väntar på det är jag :D

Dax att ta tag i livet och höra av mig till folk och va sån där...

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback