Ja den stod still

Ja idag stod vågen på samma som igår.
Skönt, var lite orolig efter all den där fikan med David.
Men vi hade trevligt ju så vad gör det?

Ikväll blir det trevligt också.
Ingen dans tyvärr, fortfarande för sjuk för sådant.
Men Annika kommer hit så ska vi laga mat, ser ut att bli potatisgrattäng.
Blir kanske en film också?
Ska bli trevligt. Tror dock att vågen vänder sig mot mig imorgon men jag får ta det.
Bara för att jag vill gå ner i vikt så kan jag inte sluta leva för det.

Man ska aldrig sluta leva.
Inte alltid lätt att komma ihåg det och ibland låter man livet vara i PAUS för länge men det gäller bara att trycka på PLAY igen så är man ju igång. Men kom ihåg att inte trycka FORWARD, lev idag tryck inte heller REWIND och se tillbaks på igår förmycket.
Är ju så det är med livet.
Vem vet idag kan vara din sista dag som du lever och vad vill du då ha gjort med din dag?

Jag väljer att försöka visa uppskattningar för de människor som finns i mitt liv.
Kanske inte varje dag men när jag pratar med dom och vi ses då vill jag säga, tack för att du finns i mitt liv och berikar det.
Säger alltid till mamma att jag älskar henne när vi pratar i telefon.

Imorgon är det Queer, ska bli trevligt.
Den här gången ska jag försöka att dansa lite mer och inte bara gå runt som jag ofta gör.

Längtar tills Annika kommer nu. Ska bli så roligt.
Och föresten kan jag båda mina scener till scenskolan nu :)
Bara att lära in mig dikten och skriva personligt brev.

Kommentarer
Postat av: David

"The queerest of the queer hide inside your head"



http://www.youtube.com/watch?v=5GkjO5ll7EY

2009-01-29 @ 20:01:17
URL: http://dejvan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback