Jag sårade någon...

I ett tidigare inlägg (detta) så berättade jag om att jag varit ett svin.
Berättade inte på vilket sätt.

Det har gått en månad sen dess, jag är inte förlåten.
Så vad var det som hände?

Jo vi kan kalla honom "K".
"K" var mitt första hångel i GBG, vi träffades på Gretas en sommarnatt 2007.
Jättefin kille som var nått/några år yngre än mig.
Vi pratade lite om våra bakgrunder och familjer och ja det blev lite hångel, mitt första hångel med tungpiercing.
Vi bytte telefon nummer och sms:ade till varandra ett tag.
Skulle träffats i GBG en dag men jag fick inget svar på mitt sms så jag bangade ur och åkte inte dit.

Blev tillslut så att han en kväll skulle ta sin bil och köra upp till mamma då jag bodde där den sommaren och hämta mig så skulle vi umgås. Kanske skulle jag fått förlora min oskuld den kvällen/natten?
Men han fick förhinder och det blev inget av det, undra om min lillebror tyckte det var konstigt att jag ställde mig och rakade bort skägget typ klockan nio på kvällen?

Sen rann det lite ut i sanden. Tiden gick och jag var tvungen att åka till Luleå igen. Han fick sig sen en kille och blev sambo.
Har smsat lite smått bara ibland. Mest jag när jag var nere och kände mig oönskad.
Han var ju den enda bögen i telefonboken.
Den enda bög som jag faktiskt hade hånglat med.

Men nu börja vi snacka lite igen i höstas, han var nybliven singel och jag hade ju flyttat till göteborg.
Vi träffades inte för han bodde lite utanför stan då hos sitt syskon. Så var lte msn, sms och qruiser.

Och sen blev det ju den där natten 15/12 då jag förstörde allt.
Vi hade en av våra msn konversationer och så urarta det.
Jag uppfattade det som om han hoppade på mig som person och blev ledsen.
Som svar så sa jag att han ljugit för mig, ska kanske inte säga vad det gäller om det är för personligt för honom, men jag hade iallafall uppfattat det som han ljugit för mig från första dagen vi träffades, hade varit oärlig om en sak.
Och det ifrågasatte jag.
Det visade sig ju då att vi såg på ett visst begrepp på två olika sätt, och det slutade ju då med att jag sårade honom.

Kunde inte sova den natten och skickade ett sms dagen efter om att jag inte hade sovit och att jag låter bli att höra av mig på ett tag för att jag bara bråkar med honom.

Det var så vi hade det, lite smågnat, ett tecken på passion kanske?
Har så gärna bara velat prata med honom efter det och igår så skrev jag en fråga i mitt statusfällt på qruiser "har du förlåtit mig?". Fick ett mail i inkorgen sen där det stog "nej"
Så jag är inte förlåten och det känns faktiskt piss.

Men kan inte göra mer har sagt förlåt.
Förlåt igen och igen och igen.

Tycker det är synd. Gillar honom på något vänster.

Kommentarer
Postat av: Mr J

Men snälla nån vad är det för pussycat? Av det som du skrev i texten så tycker jag inte att du har sårat honom. I så fall är han vek som inte kan ta den kritiken. Tycker mest han verkar vara en velepelle som inte vet vad han vill med dig.



Man måste ju få uttrycka hur man känner i en relation annars kan ju ingenting växa och utvecklas till något grönare



Vill han höra av sig så gör han det men annars tycker inte jag du skall gå runt och tänka på honom. Om han inte redan är så kommer han bli en av dina energitjuvar!







/ En upprörd Johannes

2009-01-20 @ 00:56:45
Postat av: tess

Kan inte göra annat än fullständigt instämma med mr J, speciellt som jag uttryckt mer eller mindre samma sak till dig innan mrK!!!

Ta nu till dig detta och acceptera att man kan inte alltid göra alla andra glada bara för att dem ska fortsätta sin egen lilla lek med ens person, söta pausefågel =)

2009-01-20 @ 13:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback