Middagen

Middagen var riktigt trevlig.
Vi lagade potatisgrattäng och till den var det fläskfilé och till efterrätt gjorde marängs-svijs (eller hur det stavas) och delade på en flaska rött till hela middagen.

OJ vad gott det var och trevligt.
Skit trevligt att träffa vänner och laga mat ihop och prata och dricka lite vin.
Kanske jag som börjar bli gammal? Men roligt var det.

Blev rester kvar och tror att det blir shakes imorgon fram till eftermiddagen då jag måste få i mig något riktigt för att grunda för kvällen. Vill ju inte bli tokfull. Bara blir att jag spårar ur då och får för mig saker.
Måste kunna lite på mig.

Men jag tar emot anmälningar om det är någon som vill laga lite mat och dela en flaska vin och prata om allt mellan himmel och jord.
Mycket trevligt.

Vågen kommer nog inte vara snäll mot mig imorgon kommer nog ha joinat "the dark side" igen och gått över 80 men det var värt det för ibland måste man unna sig saker. Man kan inte sluta leva bara för att man vill gå ner i vikt.
Jag e fortfarande skitsnygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback