Min dag idag...

Så vad har jag gjort?

Funderade länge på att skriva några vänner inlägg så jag har på lager men det blev inget.
Blev så oproduktiv.

Fick iallafall mina tabletter idag, så har börjar med dom nu. Får vi se om de hjälper något.

Men var och tog en promenad idag igen. Såg lite mer av mitt område. Men inte hela. Får ta en sväng imorgon igen.
Var skit kallt ute så det kändes inte motiverande att fortsätta gå.
Så sprang in en snabbis på solariet igen.
Vet inte om jag får nån färg tycker jag ser lika blek ut som innan.
Men nu är nästa solariepass på fredag. två gånger i veckan nu till att börja med iallafall och sen blir det en gång.
Man ser lite fräschare ut om man inte e sådär blek som jag brukar vara.
Måste redan förbereda mig för nästa Queer...

Nu med kosten, har börjat dricka en smoothie per dag nu också. Får se hur det blir imorgon, måltidsersättningen var slut i affären. Får väll kanske gå dit och kolla imorgon igen?
Men smoothien jag gjorde idag blev nog lite misslyckad. Fanns bara typ gröna bananer i affären idag och jag gjorde en smothie med banan, hallon och russin i. Den smakade bara omogen banan. Blä...
Men drack upp den iallafall så jag fick i mig något.

Har sökt lite jobb idag igen också.

Imorgon måste jag ta tag i mitt liv igen. Ska ringa några samtal och boka in lite grejer. Nu får det va slut med slapperiet från min sida. Dax att va lite produktiv och göra något vettigt med all den tid jag har.

Tack för att de vänner jag har är de bästa vänner som jag kan ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback