My hood

Tog idag för första gången en promenad runt i mitt område där jag bor.
Tog sin lilla tid för mig att ta tag i mig och gå har ju bott här ett bra tag nu.

Blev kär.
Jag gillade att bo i GBG innan men nu älskar jag det.
Jag har så nära till havet.
Bara att gå ner till Eriksberg och strosa på bryggorna så mysigt.
Mycket café jag har där också nu vet jag vart jag kan gå med mina vänner.
Finns restauranter också. (Stava säkert fel där)

Men nu börjar jag verkligen gilla att bo här. Om jag nu bara fick lite hemtrevligt i lägenheten också.

Har hittat ett bra ställe för att bli snygg här i närheten också. :P haha

Och har hittat vart den där färjan går ifrån så slipper jag åka igenom halva stan när jag ska och dansa.

Livet blir bättre och bättre.
Fast ja borde ta tag i det... Ska inte förlita mig på att andra tar tag i mig...

Kommentarer
Postat av: David

Eriksberg är mycket fint. Skiljer sig en del från övriga Gbg och har en egen personlgihet.

Du bor fint K! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback