Onani (känsliga läsare varnas)

Ja onani eller ska vi kalla det runka?

Jag har faktiskt inte runkat ännu iår.
Vill ju inte göra det för ofta.

Blir ju annars lätt en sån grej som man tar till när man har tråkigt.

"Fan jag runkar lite istället."

När man står i duschen.

"Fan jag passar på att spruta nu när jag ändå står här och kan spruta fritt."

Men nä inte längre.
Från och med att det nya året började har jag inte runkat.
Visst man var frestad ibland när man hade tråkigt men nä jag lät bli det.
Fick ju dock istället en otrevlig överaskning en natt när jag hade drömt en het dröm som slutade med att det blev en blöt dröm. Klockan fem på morgonen vaknade jag av en nattlig pollution. Skönt som bara den men kladdigt och jobbigt.
Fick ställa mig i duschen tvätta rent mig och sen lägga mig igen.
Priset man får ta när man inte runkar kanske?

Var till en början faktiskt svårt att inte tänka på det. Lite som ett beroende nästan, en vana man har.
Har varit tok sexfixerad sen jag slutade och det finns folk som kan intyga detta. haha
Men har lugnat ner mig nu.

Vad vill jag då säga med detta?
Nä inget alls egentligen.
Ville bara berätta om onanivanorna som var och inte längre är...
haha

Hoppas ni hade en trevlig läsning.

Kram

Kommentarer
Postat av: David

hehe, vilket roligt inlägg :)

Men är du säker på att det är så bra att trycka tillbaka sexualiteten? Den är ju en av våra starkaste drifter och bör ju få utlopp på nåt sätt...

Har du ingen lust spelar det ju ingen roll, men jag tror inte att man ska avstå av princip när man egentligen känner för det.

Postat av: Kristian

Ja men som jag säger så tycker jag nästan det blivit som en "drog" för mig. Ett sätt att smita från det tråkiga. Kanske en bra "drog" men tycker inte att jag ska ta till det hela tiden. Nu väntar jag på Mr Right istället. Eller blir det kanske Mr maybe Right? Nån blir det sen iallafall.

Känner faktiskt inget behöv längre. Jag ska inte va så översexuell. Som jag var innan.

2009-01-15 @ 22:10:32
URL: http://mrkristian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback